Audi partner van gymnaste Nina Derwael

Audi partner van gymnaste Nina Derwael

Met trots stelt Audi zijn recentste partnership voor. De nieuwste Audi-ambassadrice is de 20-jarige gymnaste Nina Derwael.

Tot voor kort konden weinig mensen zich iets voorstellen bij de brug met ongelijke leggers. Nina Derwael bracht daar verandering in door goud te veroveren op haar favoriete toestel tijdens de wereldkampioenschappen turnen in 2018 en 2019. Ze werd hiermee de eerste Belgische ooit die de gouden medaille pakte op een WK turnen en het leverde haar ook de titel op van Sportvrouw van het jaar in 2018 en 2019 . Nina heeft ook met de Belgische gymploeg haar ticket voor de uitgestelde Olympische Spelen in Tokio voor 2021 op zak. De wereldkampioene combineert topsport met haar studies Event-en projectmanagement en traint in de indrukwekkende Gentse Topsporthal.

Nina Derwael reageert enthousiast op de samenwerking:

«Ik kijk enorm uit naar deze samenwerking en ben blij dat ik een sportief merk als Audi mag vertegenwoordigen”.

Nina mocht zelf haar sportieve Audi A1 citycarver samenstellen waarmee ze zich het komende jaar in stijl naar haar dagelijkse activiteiten kan verplaatsen.

 Stefan Kerckhoven, Audi Brand Director:

“Het parcours van Nina getuigt van heel wat inzet en gedrevenheid. Dat zijn waarden die we bij ons merk alleen maar kunnen toejuichen. In die zin kadert deze samenwerking op het hoogste niveau in de gymnastiek perfect in onze strategie van sportieve partnerships. Zo zijn alpineskiër Sam Maes, de intussen legendarische Belgische hockeyploeg de Red Lions én Olympisch en wereldkampioene Nafi Thiam allemaal Audi-ambassadeurs. Wij zijn ervan overtuigd dat Nina in dat rijtje thuishoort, en nog veel sterke prestaties zal neerzetten. Wij kijken alvast reikhalzend uit naar de Olympische Spelen in Tokio 2021.”

 

Het persbericht in Word kan u hier downloaden A20-14N - Nina Derwael.docx - 69 KB Het persbericht in PDF kan u hier downloaden A20-14N - Nina Derwael (2p).pdf - 125 KB Télécharger le communiqué de presse en format PDF A20-14F - Nina Derwael (2p).pdf - 125 KB Télécharger le communiqué de presse en format Word A20-14F - Nina Derwael.docx - 70 KB
Sofie Luyckx PR Manager Audi Belgium, D'Ieteren - Audi Import
David Kervyn PR Coordinator Audi Belgium, D'Ieteren - Audi Import

 

 

Over Audi Belgium

Press room Audi Import (België) voorbehouden voor journalisten

Copyright - Persberichten en foto's vrij van rechten uitsluitend voor persdoeleinden - Het gebruik van teksten en foto's voor andere doeleinden is niet toegelaten.

D'Ieteren n.v. :

D'Ieteren, opgericht in 1805 en verder uitgebouwd over verschillende familiegeneraties heen, streeft groei en waardecreatie na dankzij een langetermijnstrategie voor zijn ondernemingen, alsook een actieve stimulering en ondersteuning zodat deze ondernemingen hun positie kunnen ontwikkelen in hun sector of in hun regio's. De Groep heeft momenteel de volgende activiteiten:

  • D'Ieteren Auto verdeelt in België de voertuigen van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Porsche en Yamaha. Het heeft een marktaandeel van ongeveer 22% en 1,2 miljoen voertuigen in omloop. Het businessmodel evolueert om het sociale leven van de burgers te verbeteren dankzij vlotte, toegankelijke en duurzame mobiliteit. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,6 miljard EUR en 119,0 miljoen EUR in 2019.

  • Belron (54,85% van de stemrechten) streeft een duidelijke doelstelling na: “het verschil maken door de problemen van klanten met veel zorg op te lossen”. Belron is de wereldleider in de herstelling en vervanging van voertuigbeglazing. De onderneming is actief in 39 landen, via volle dochterondernemingen en franchises, met marktleidende merken – zoals Carglass®, Safelite® en Autoglass®. Daarnaast beheert Belron voertuigbeglazings- en andere verzekeringsclaims in naam van verzekeraars. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 4,2 miljard EUR en 400,5 miljoen EUR in het boekjaar 2019.

  • Moleskine (voor 100% eigendom) is een premium en inspirerend lifestyle merk. Het bedrijf ontwikkelt onder een iconisch merk notebooks en schrijf-, reis- en leesaccessoires die in meer dan 100 landen worden verkocht via een multi-channel distributiestrategie. De omzet en het bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 163,9 miljoen EUR en 18,6 miljoen EUR in 2019.

  • D’Ieteren Immo (100%) bundelt de vastgoedactiviteiten van de groep D’Ieteren in België. De onderneming heeft ongeveer 30 sites die in 2018 een netto huurinkomsten van 19,7 miljoen EUR gegenereerd hebben. Ze voert ook investeringsprojecten uit en studies met het oog op de opwaardering van sites.

Meer informatie over persoonsgegevens en de verwerking ervan: www.dieteren.be/nl/privacypolicy

Audi Belgium
Industriepark Guldendelle
Arthur De Coninckstraat 3
3070 Kortenberg