Vier Vaderdag in Audi-stijl

5 geschenktips om mee te verrassen

 

Het perfecte pakje vinden voor Vaderdag... Elk jaar opnieuw een missie. Wil je vaderlief deze keer écht verrassen?  Schenk hem op 12 juni dan een cadeau om elke dag te koesteren. Audi inspireert je alvast met een gamma vol elegante, handige en vooral knappe items. Het volledige aanbod vind je in de webshop. Hier alvast een voorsmaakje:

BUSINESS DAD IN AUDI-STIJL
Een goed uitgeruste tas in een casual stijl die met gemak je
laptop beschermt, dat krijg je van een samenwerking tussen
Audi en Samsonite. De gevoerde laptophoes is uitneembaar
waardoor je de tas gemakkelijk omtovert tot een aktetas. Voeg
daarbij een gevoerde schouderriem en twee stijlvolle, metalen
logo’s en je stuurt papa elegant de straat op.
• Prijs: € 172
• Afmetingen: 36 x 43 x 15,5 cm
• Gewicht: 1,1 kg
• Volume: 22,5 l
• Co-branding met Samsonite
http://www.shop.audi.be/nl/Bagagelijn/AUD/Laptoptas-(samenwerking-met-SAMSONITE)/wagen-accessoire/1007/20854

STIJLVOL IN THE POCKET
Je vader is een iPhone-fan, maar heeft het perfecte hoesje
nog niet gevonden? Wees zijn reddende engel met een 100%
lederen Audi-case: een stijlvol, exclusief design afgewerkt met
Audi-ringen in reliëf. Komt in een zwarte kleur én met praktisch
opbergvakje dat jou het ideale cadeau oplevert.
• Prijs: € 46
• Afmetingen: 14,5 x 7,6
• Materiaal: 100% rundsleer
• Made in Germany
• Ook voor iPhone 6 Plus: €48,80
http://www.shop.audi.be/nl/GSM-iPhone-tablet-PC-covers/AUD/Lederen-case-voor-iPhone-6/wagen-accessoire/2579/21874

SLA DE BAL NIET MIS
Thuis aankomen zonder vaderdagscadeau is zoals golfen zonder
standbag. Maak indruk bij je vader met een Audi-tas om u tegen
te zeggen: 5 compartimenten voor golfclubs, extra vakken voor
waardevolle accessoires en een apart gedeelte voor het bewaren
van drank. Allemaal in exclusieve Audi-stijl! Geen wonder dat
ook professionele golfers ermee pronken.
• Prijs: € 198
• Gewicht: 2,66 kg
• Co-branding met TaylorMade
http://www.shop.audi.be/nl/Golf/AUD/Standbag-golf---golf-collectie/wagen-accessoire/1055/23741

CHIC IN WEER EN WIND
Stijlvol én avontuurlijk de weg op? Dat lukt vaderlief niet alleen
in zijn Audi-wagen, maar ook op de fiets. Audi komt daarvoor
met een eigen wielertrui in maximaal comfort. Typerend? Een
zeer aangenaam draagcomfort, reflecterende banden, 3 handige
opbergzakken op de rug en een ritssluiting over de hele lengte.
Een knap staaltje techniek van Audi en Maloja.
• Prijs: € 117
• Beschikbaar in: S, M, L, XL, XXL
• Co-branding met Maloja
http://www.shop.audi.be/nl/Wieleruitrusting/AUD/Wielertrui---L/wagen-accessoire/1059/23856

VOOR STRALENDE VADERS
Is je papa het zonnetje in huis? Geef hem een onmisbaar
accessoire voor lente én zomer. De Audi Sport G2-zonnebril
biedt optimale bescherming en belooft lange duurzaamheid. De
grijze glazen en origineel Audi-logo op de arm zorgen voor de
nodige elegantie. Perfect voor een stralende papa!
• Prijs: € 149
• UV-bescherming: UV 400 en SPF 3
• Geleverd met etui en reinigingsdoek
http://www.shop.audi.be/nl/Zonnebrillen/AUD/Zonnebril---Audi-Sport---G2/wagen-accessoire/994/22235

Contacteer ons
Sofie Luyckx PR Officer Audi Belgium, D'Ieteren - Audi Import
Sofie Luyckx PR Officer Audi Belgium, D'Ieteren - Audi Import
Over Audi Belgium

Press room Audi Import (België) voorbehouden voor journalisten

Copyright - Persberichten en foto's vrij van rechten uitsluitend voor persdoeleinden - Het gebruik van teksten en foto's voor andere doeleinden is niet toegelaten.

D'Ieteren n.v. :

D'Ieteren, opgericht in 1805 en verder uitgebouwd over verschillende familiegeneraties heen, streeft groei en waardecreatie na dankzij een langetermijnstrategie voor zijn ondernemingen op internationaal niveau, alsook een actieve stimulering en ondersteuning zodat deze ondernemingen zich kunnen ontwikkelen als marktleider in hun sector of in hun regio's. De Groep heeft momenteel drie activiteiten die opgebouwd werden rond sterke merken:

  • D'Ieteren Auto verdeelt in België de voertuigen van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Porsche en Yamaha. Het is de grootste autoverdeler in België, met een marktaandeel van ongeveer 21% en 1,2 miljoen voertuigen in omloop. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,4 miljard EUR en 113,0 miljoen EUR in 2018.
  • Belron (voor 54,10% eigendom) streeft een duidelijke doelstelling na: “het verschil maken door de problemen van klanten met veel zorg op te lossen”. Belron is de wereldleider in de herstelling en vervanging van voertuigbeglazing. De onderneming is actief in 35 landen, via volle dochterondernemingen en franchises, met marktleidende merken – zoals Carglass®, Safelite® en Autoglass®. Daarnaast beheert Belron voertuigbeglazings- en andere verzekeringsclaims in naam van verzekeringsklanten. De onderneming breidde haar diensten ook uit tot de sector van de herstelling en vervanging van voertuig- en woningschade. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,8 miljard EUR en 225,7 miljoen EUR in het boekjaar 2018.
  • Moleskine (voor 100% eigendom) is een premium en inspirerend lifestyle merk. Het bedrijf ontwikkelt onder een iconisch merk notebooks en schrijf-, reis- en leesaccessoires die in meer dan 115 landen worden verkocht via een multi-channel distributiestrategie. De omzet en het bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 174,1 miljoen EUR en 28,6 miljoen EUR in 2018.

Meer informatie over persoonsgegevens en de verwerking ervan: www.dieteren.be/nl/privacypolicy

Audi Belgium
Industriepark Guldendelle
Arthur De Coninckstraat 3
3070 Kortenberg