Audi stelt nieuwe ‘in-car’ entertainmenttechnologieën voor op CES 2019

Audi stelt nieuwe ‘in-car’ entertainmenttechnologieën voor op CES 2019

  • Nieuw entertainmentformat en mobiele bioscoop strelen alle zintuigen
  • Audi e-tron: mobiliteit is vandaag duurzaam, persoonlijk en intelligent
Entertainment van topkwaliteit voor alle zintuigen: op de Consumer Electronics Show 2019 (CES) in Las Vegas zal Audi de binnenkant van de wagen omtoveren tot een amusementspark. Het merk zal  op zijn stand in een luxe sedan een geheel nieuw on-the-road entertainmentformat en een speciale bioscoopbeleving voorstellen. Beide technologieën vormen het ‘in-car’ entertainment van de auto van de toekomst en kunnen op de toonaangevende vakbeurs voor entertainmentelektronica CES worden ervaren van 8 tot 11 januari 2019.

Op zijn stand in het Las Vegas Convention Center (North Hall, stand 7019) zal het premiummerk tonen hoe een autorit straks kan veranderen in een digitale entertainmentervaring. De Audi-modellen van de toekomst zullen nog meer geconnecteerd zijn en zullen een ideale amusementsruimte creëren. Dankzij autonoom rijden zullen de inzittenden in de auto van de toekomst ‘vrije’ tijd hebben waarin ze gebruik kunnen maken van de volgende generatie ‘in-car’ entertainment.

Op de CES zal Audi baanbrekende concepten onder de aandacht brengen waarmee het merk laat zien hoe een rijervaring een rit van extra ervaringen kan worden. In Las Vegas zal Audi zijn bezoekers laten kennismaken met een volledig nieuw entertainmentformat waarbij de reis de bestemming is. De tweede technologie, Audi Immersive In-Car Entertainment, biedt de inzittenden entertainment terwijl de auto stilstaat. Zij kunnen dan genieten van Hollywood-blockbusters of van content aangeboden door streamingdiensten. Welkom bij de volgende generatie van de drive-inbioscoop.

Audi is sinds 2011 een vaste exposant op de Consumer Electronics Show in Las Vegas. De CES is de meest prominente elektronicabeurs die wereldwijd wordt gezien als hét platform waar de nieuwste trends en ontwikkelingen worden getoond. In 2019 zullen er ongeveer 4.000 exposanten aanwezig zijn en verwacht de organisatie opnieuw zo’n 170.000 bezoekers.

Contacteer ons
Sofie Luyckx PR Manager Audi Belgium, D'Ieteren - Audi Import
David Kervyn PR Coordinator Audi Belgium, D'Ieteren - Audi Import
Sofie Luyckx PR Manager Audi Belgium, D'Ieteren - Audi Import
David Kervyn PR Coordinator Audi Belgium, D'Ieteren - Audi Import
Over Audi Belgium

Press room Audi Import (België) voorbehouden voor journalisten

Copyright - Persberichten en foto's vrij van rechten uitsluitend voor persdoeleinden - Het gebruik van teksten en foto's voor andere doeleinden is niet toegelaten.

D'Ieteren n.v. :

D'Ieteren, opgericht in 1805 en verder uitgebouwd over verschillende familiegeneraties heen, streeft groei en waardecreatie na dankzij een langetermijnstrategie voor zijn ondernemingen op internationaal niveau, alsook een actieve stimulering en ondersteuning zodat deze ondernemingen zich kunnen ontwikkelen als marktleider in hun sector of in hun regio's. De Groep heeft momenteel drie activiteiten die opgebouwd werden rond sterke merken:

  • D'Ieteren Auto verdeelt in België de voertuigen van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Porsche en Yamaha. Het is de grootste autoverdeler in België, met een marktaandeel van ongeveer 21% en 1,2 miljoen voertuigen in omloop. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,4 miljard EUR en 113,0 miljoen EUR in 2018.
  • Belron (voor 54,10% eigendom) streeft een duidelijke doelstelling na: “het verschil maken door de problemen van klanten met veel zorg op te lossen”. Belron is de wereldleider in de herstelling en vervanging van voertuigbeglazing. De onderneming is actief in 35 landen, via volle dochterondernemingen en franchises, met marktleidende merken – zoals Carglass®, Safelite® en Autoglass®. Daarnaast beheert Belron voertuigbeglazings- en andere verzekeringsclaims in naam van verzekeringsklanten. De onderneming breidde haar diensten ook uit tot de sector van de herstelling en vervanging van voertuig- en woningschade. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,8 miljard EUR en 225,7 miljoen EUR in het boekjaar 2018.
  • Moleskine (voor 100% eigendom) is een premium en inspirerend lifestyle merk. Het bedrijf ontwikkelt onder een iconisch merk notebooks en schrijf-, reis- en leesaccessoires die in meer dan 115 landen worden verkocht via een multi-channel distributiestrategie. De omzet en het bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 174,1 miljoen EUR en 28,6 miljoen EUR in 2018.

Meer informatie over persoonsgegevens en de verwerking ervan: www.dieteren.be/nl/privacypolicy

Audi Belgium
Industriepark Guldendelle
Arthur De Coninckstraat 3
3070 Kortenberg