Audi stelt nieuwe ‘in-car’ entertainmenttechnologieën voor op CES 2019

Audi stelt nieuwe ‘in-car’ entertainmenttechnologieën voor op CES 2019

  • Nieuw entertainmentformat en mobiele bioscoop strelen alle zintuigen
  • Audi e-tron: mobiliteit is vandaag duurzaam, persoonlijk en intelligent
Entertainment van topkwaliteit voor alle zintuigen: op de Consumer Electronics Show 2019 (CES) in Las Vegas zal Audi de binnenkant van de wagen omtoveren tot een amusementspark. Het merk zal  op zijn stand in een luxe sedan een geheel nieuw on-the-road entertainmentformat en een speciale bioscoopbeleving voorstellen. Beide technologieën vormen het ‘in-car’ entertainment van de auto van de toekomst en kunnen op de toonaangevende vakbeurs voor entertainmentelektronica CES worden ervaren van 8 tot 11 januari 2019.

Op zijn stand in het Las Vegas Convention Center (North Hall, stand 7019) zal het premiummerk tonen hoe een autorit straks kan veranderen in een digitale entertainmentervaring. De Audi-modellen van de toekomst zullen nog meer geconnecteerd zijn en zullen een ideale amusementsruimte creëren. Dankzij autonoom rijden zullen de inzittenden in de auto van de toekomst ‘vrije’ tijd hebben waarin ze gebruik kunnen maken van de volgende generatie ‘in-car’ entertainment.

Op de CES zal Audi baanbrekende concepten onder de aandacht brengen waarmee het merk laat zien hoe een rijervaring een rit van extra ervaringen kan worden. In Las Vegas zal Audi zijn bezoekers laten kennismaken met een volledig nieuw entertainmentformat waarbij de reis de bestemming is. De tweede technologie, Audi Immersive In-Car Entertainment, biedt de inzittenden entertainment terwijl de auto stilstaat. Zij kunnen dan genieten van Hollywood-blockbusters of van content aangeboden door streamingdiensten. Welkom bij de volgende generatie van de drive-inbioscoop.

Audi is sinds 2011 een vaste exposant op de Consumer Electronics Show in Las Vegas. De CES is de meest prominente elektronicabeurs die wereldwijd wordt gezien als hét platform waar de nieuwste trends en ontwikkelingen worden getoond. In 2019 zullen er ongeveer 4.000 exposanten aanwezig zijn en verwacht de organisatie opnieuw zo’n 170.000 bezoekers.

Contacteer ons
Sofie Luyckx PR Manager Audi Belgium, D'Ieteren - Audi Import
David Kervyn PR Coordinator Audi Belgium, D'Ieteren - Audi Import
Sofie Luyckx PR Manager Audi Belgium, D'Ieteren - Audi Import
David Kervyn PR Coordinator Audi Belgium, D'Ieteren - Audi Import
Over Audi Belgium

Press room Audi Import (België) voorbehouden voor journalisten

Copyright - Persberichten en foto's vrij van rechten uitsluitend voor persdoeleinden - Het gebruik van teksten en foto's voor andere doeleinden is niet toegelaten.

D'Ieteren n.v. :

D'Ieteren, opgericht in 1805 en verder uitgebouwd over verschillende familiegeneraties heen, streeft groei en waardecreatie na dankzij een langetermijnstrategie voor zijn ondernemingen, alsook een actieve stimulering en ondersteuning zodat deze ondernemingen hun positie kunnen ontwikkelen in hun sector of in hun regio's. De Groep heeft momenteel de volgende activiteiten:

  • D'Ieteren Auto verdeelt in België de voertuigen van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Porsche en Yamaha. Het heeft een marktaandeel van ongeveer 22% en 1,2 miljoen voertuigen in omloop. Het businessmodel evolueert om het sociale leven van de burgers te verbeteren dankzij vlotte, toegankelijke en duurzame mobiliteit. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,6 miljard EUR en 119,0 miljoen EUR in 2019.

  • Belron (54,85% van de stemrechten) streeft een duidelijke doelstelling na: “het verschil maken door de problemen van klanten met veel zorg op te lossen”. Belron is de wereldleider in de herstelling en vervanging van voertuigbeglazing. De onderneming is actief in 39 landen, via volle dochterondernemingen en franchises, met marktleidende merken – zoals Carglass®, Safelite® en Autoglass®. Daarnaast beheert Belron voertuigbeglazings- en andere verzekeringsclaims in naam van verzekeraars. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 4,2 miljard EUR en 400,5 miljoen EUR in het boekjaar 2019.

  • Moleskine (voor 100% eigendom) is een premium en inspirerend lifestyle merk. Het bedrijf ontwikkelt onder een iconisch merk notebooks en schrijf-, reis- en leesaccessoires die in meer dan 100 landen worden verkocht via een multi-channel distributiestrategie. De omzet en het bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 163,9 miljoen EUR en 18,6 miljoen EUR in 2019.

  • D’Ieteren Immo (100%) bundelt de vastgoedactiviteiten van de groep D’Ieteren in België. De onderneming heeft ongeveer 30 sites die in 2018 een netto huurinkomsten van 19,7 miljoen EUR gegenereerd hebben. Ze voert ook investeringsprojecten uit en studies met het oog op de opwaardering van sites.

Meer informatie over persoonsgegevens en de verwerking ervan: www.dieteren.be/nl/privacypolicy

Audi Belgium
Industriepark Guldendelle
Arthur De Coninckstraat 3
3070 Kortenberg