Frisse look en nieuwe uitrusting: Audi A6 en A7 worden nog aantrekkelijker

Frisse look en nieuwe uitrusting: Audi A6 en A7 worden nog aantrekkelijker

- Nieuwe accenten voor exterieur en interieur, nieuwe uitrustingen

- Nog ruimer aanbod aan connectiviteit en entertainment

 

Audi tilt zijn topklasse-modelreeksen A6 en A7 Sportback naar een nog hoger niveau. Het exterieurdesign van de Berline en Avant wordt nog scherper en alle modellen krijgen een verder verfijnd interieur en nieuwe uitrustingen. Voor de A6 allroad quattro is er bovendien een nieuw omvangrijk uitrustingspack. De vernieuwde familie in de topklasse zal binnenkort wereldwijd bestelbaar zijn. De eerste exemplaren worden in de zomer geleverd.

Kwaliteit, design en technologie, dat zijn de belangrijkste verkoopargumenten voor de Audi-modellen in de topklasse. Bij de modeljaarwissel voert het merk een opwaardering van zijn modellen door. Enkele ingrepen aan de voorzijde van de wagens benadrukken de horizontale lijnen van het exterieurdesign. Bij de Audi A6 en de Audi A6 Avant zijn de luchtinlaten met krachtige contouren in de nieuwe voorbumper geïntegreerd, terwijl lijsten in hoogglanzend zwart de zijdelingse inlaatroosters horizontaal opdelen. Ook de vormgeving van de zijdrempels en de achterbumper werd hoekiger. Een nieuwe diffusor achteraan zorgt voor de finishing touch.

 

Met het optionele 'S line Exterieur'-pack krijgen de A6-modellen een specifiek nieuw radiatorrooster met matzwart gelakt corpus. De lamellen zijn in glanzend chroom afgewerkt. Opmerkelijke chroomlijsten beklemtonen de zijdelingse luchtinlaten; de versies met adaptive cruise control zijn afgewerkt met extra chroomringen.

 

Alle A6- en A7-modellen krijgen voortaan nog meer connectiviteit en entertainment aan boord. Via de Audi smartphone interface worden de geïndividualiseerde omgevingen Apple CarPlay en Google Android Auto op het MMI-scherm weergegeven. Ook nieuw in de Audi A6 en A7 is de Audi phone box, die het mogelijk maakt om compatibele smartphones via inductie op te laden volgens de Qi-standaard. Twee geconnecteerde Audi tablets, die ook buiten de wagen bruikbaar zijn, zorgen voor entertainment voor de passagiers achterin. Alle nieuwe elementen zijn ook voor de S-modellen beschikbaar.

Contacteer ons
Sofie Luyckx PR Officer Audi Belgium, D'Ieteren - Audi Import
Sofie Luyckx PR Officer Audi Belgium, D'Ieteren - Audi Import
Over Audi Belgium

Press room Audi Import (België) voorbehouden voor journalisten

Copyright - Persberichten en foto's vrij van rechten uitsluitend voor persdoeleinden - Het gebruik van teksten en foto's voor andere doeleinden is niet toegelaten.

D'Ieteren n.v. :

D'Ieteren, opgericht in 1805 en verder uitgebouwd over verschillende familiegeneraties heen, streeft groei en waardecreatie na dankzij een langetermijnstrategie voor zijn ondernemingen, alsook een actieve stimulering en ondersteuning zodat deze ondernemingen hun positie kunnen ontwikkelen in hun sector of in hun regio's. De Groep heeft momenteel de volgende activiteiten:

  • D'Ieteren Auto verdeelt in België de voertuigen van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Porsche en Yamaha. Het heeft een marktaandeel van ongeveer 22% en 1,2 miljoen voertuigen in omloop. Het businessmodel evolueert om het sociale leven van de burgers te verbeteren dankzij vlotte, toegankelijke en duurzame mobiliteit. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,6 miljard EUR en 119,0 miljoen EUR in 2019.

  • Belron (54,85% van de stemrechten) streeft een duidelijke doelstelling na: “het verschil maken door de problemen van klanten met veel zorg op te lossen”. Belron is de wereldleider in de herstelling en vervanging van voertuigbeglazing. De onderneming is actief in 39 landen, via volle dochterondernemingen en franchises, met marktleidende merken – zoals Carglass®, Safelite® en Autoglass®. Daarnaast beheert Belron voertuigbeglazings- en andere verzekeringsclaims in naam van verzekeraars. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 4,2 miljard EUR en 400,5 miljoen EUR in het boekjaar 2019.

  • Moleskine (voor 100% eigendom) is een premium en inspirerend lifestyle merk. Het bedrijf ontwikkelt onder een iconisch merk notebooks en schrijf-, reis- en leesaccessoires die in meer dan 100 landen worden verkocht via een multi-channel distributiestrategie. De omzet en het bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 163,9 miljoen EUR en 18,6 miljoen EUR in 2019.

  • D’Ieteren Immo (100%) bundelt de vastgoedactiviteiten van de groep D’Ieteren in België. De onderneming heeft ongeveer 30 sites die in 2018 een netto huurinkomsten van 19,7 miljoen EUR gegenereerd hebben. Ze voert ook investeringsprojecten uit en studies met het oog op de opwaardering van sites.

Meer informatie over persoonsgegevens en de verwerking ervan: www.dieteren.be/nl/privacypolicy

Audi Belgium
Industriepark Guldendelle
Arthur De Coninckstraat 3
3070 Kortenberg