Audi laat bioscoopbezoekers zinderen in allereerste 4DX-spot

Ga je dezer dagen naar de nieuwe Star Wars kijken, dan mag je je nog voor het begin van de film aan een gezonde dosis spanning verwachten. Audi Sport verrast de Belgische bioscoopbezoekers namelijk op een spectaculaire autorit in 4DX. Een primeur in België.

Duizelingwekkende 4DX-bioscoopervaring

Dankzij geavanceerde bewegende stoelen en  wind-, licht- en misteffecten in de bioscoopzaal, waan je je tijdens de spot aan boord van één van de racende Audi RS-modellen.

“Niets gaat boven het adrenalinegevoel wanneer een auto met 610 pk een reeks haarspeldbochten bedwingt. Die sensatie kunnen we nu overbrengen aan het groter publiek dankzij de 4DX-bioscooptechnologie, zegt Sofie Luyckx, PR Manager Audi. “We zijn dan ook erg enthousiast over deze nieuwe Audi-spot.”

De 4DX-spot is te zien en vooral te ervaren vanaf 20 december in Kinepolis Brussel en Kinepolis Antwerpen en Pathé Charleroi.

Voor het concept en de productie van de virtuele spot bundelden Brightfish, de regie voor bioscoopreclame in België en het communicatiebureau van Audi Import, Prophets, hun krachten.

Contacteer ons
Sofie Luyckx PR Manager Audi Belgium, D'Ieteren - Audi Import
David Kervyn PR Coordinator Audi Belgium, D'Ieteren - Audi Import
Sofie Luyckx PR Manager Audi Belgium, D'Ieteren - Audi Import
David Kervyn PR Coordinator Audi Belgium, D'Ieteren - Audi Import
Over Audi Belgium

Press room Audi Import (België) voorbehouden voor journalisten

Copyright - Persberichten en foto's vrij van rechten uitsluitend voor persdoeleinden - Het gebruik van teksten en foto's voor andere doeleinden is niet toegelaten.

D'Ieteren n.v. :

D'Ieteren, opgericht in 1805 en verder uitgebouwd over verschillende familiegeneraties heen, streeft groei en waardecreatie na dankzij een langetermijnstrategie voor zijn ondernemingen op internationaal niveau, alsook een actieve stimulering en ondersteuning zodat deze ondernemingen zich kunnen ontwikkelen als marktleider in hun sector of in hun regio's. De groep heeft momenteel drie activiteiten die opgebouwd werden rond sterke merken:

  • D'Ieteren Auto verdeelt in België de voertuigen van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Porsche en Yamaha. Het is de grootste autoverdeler in België, met op het einde van 2017 een marktaandeel van ongeveer 21% en 1,2 miljoen voertuigen in omloop. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,3 miljard EUR en 85,9 miljoen EUR in het boekjaar 2017.
  • Belron (voor 54,85% eigendom) maakt het verschil door de problemen van mensen echt zorgzaam op te lossen. De onderneming is de wereldleider in de herstelling en vervanging van voertuigbeglazing met meer dan 10 hoofdmerken, waaronder Carglass®, Safelite® AutoGlass en Autoglass®. Daarnaast beheert het bedrijf voertuigbeglazings- en andere verzekeringsclaims in naam van verzekeringsklanten. Belron breidt tevens zijn diensten uit met een focus op de oplossing van problemen die mensen ervaren als ze bijstand nodig hebben bij herstellingen aan hun voertuigen en woningen. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,5 miljard EUR en 189,8 miljoen EUR in 2017.  
  • Moleskine (voor 100% eigendom) is een premium en inspirerend lifestyle merk. Het bedrijf ontwikkelt onder een iconisch merk notebooks en schrijf-, reis- en leesaccessoires die in meer dan 115 landen worden verkocht via een multi-channel distributiestrategie. De omzet en het bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 155 miljoen EUR en 25 miljoen EUR in 2017. 

Meer informatie over persoonsgegevens en de verwerking ervan: www.dieteren.be/nl/privacypolicy

Audi Belgium
Industriepark Guldendelle
Arthur De Coninckstraat 3
3070 Kortenberg