Audi daagt spelers RSC Anderlecht uit

Audi daagt spelers RSC Anderlecht uit

Proto, Defour, Tielemans en Obradovic nemen het tegen elkaar op in ‘Audi Challenge’

Na de ijzersterke match tegen Westerlo afgelopen weekend, legde kersvers partner Audi de spelers nog extra het vuur aan de schenen. In de intussen bekende (of gevreesde?) Audi Challenge namen Proto en Obradovic het op tegen Defour en Tielemans. Wie van de vedetten staat het scherpst? Ontdek het in dit opmerkelijke filmpje!

Op 24 juli kondigde Audi Import België een partnership aan met RSC Anderlecht voor de komende vier seizoenen. Bij een topclub hoort een topmerk, en zodoende komt RSCA in het selecte kransje van Bayern Munchen, Real Madrid, FC Barcelona, FC Chelsea, AC Milan en Zenit St.-Petersburg. Het premiummerk met de vier ringen zal de wagens leveren voor de spelers, staf en directie, naast een hele reeks campagnes en activaties rond de club en haar supporters.

 

Maar voor wat, hoort wat... Om te testen of Proto en co wel klaar zijn voor het nieuwe voetbalseizoen lanceert Audi een nieuwe ‘Audi Challenge’, net zoals bij voetbalclub Chelsea en de Belgische nationale hockeyploeg eerder dit jaar.

 

Silvio Proto, Steven Defour, Youri Tielemans en Ivan Obradovic gingen de uitdaging aan. Hun missie? Bewijzen dat ze de nodige technische vaardigheden en paraatheid aardig onder de knie hebben. En dat in een reeks shooting challenges met de knappe wagens van Audi. Kijk even mee hoe de mannen het ervan af brachten in dit filmpje!

 

De Audi Challenge:

1. Wie schiet de meeste ballen in de Audi TT Roadster, Audi A3 Cabriolet en Audi R8 Spyder?

2. Wie blijft er overeind in een potje tennisvoetbal over de Audi A7 Sportback Biturbo TDI?

3. Welk team wint het duel 2 tegen 2 met de kofferbak van een Audi A1 en S1 als doel?

 

Naast de Audi Challenge voor de spelers van RSC Anderlecht, legt de nieuwe partner de lat meteen ook hoog voor de supporters. Zo zal de meest ultieme fan op het einde van het seizoen namelijk een unieke Audi A1 in de paars-witte Anderlechtkleuren winnen nadat de grootste fans het een heel seizoen lang tegen elkaar zullen opnemen...

 

De Audi A1 rolt op amper 5 kilometer van het stadion van de band bij Audi Brussels, waar de opnames ook gemaakt werden. Als basis werd gekozen voor een cortinawitte Audi A1, 1.4TFSI.  Vervolgens zijn zowel interieur als exterieur met liefde voor detail gepersonaliseerd. Onder andere de kuipzetels, klinken, velgen, carrosserie, bumpers en motorkap werden aangepast aan het RSCA design. De motorkap bijvoorbeeld is opgebouwd uit 10 laklagen die stuk voor stuk met de hand werden aangebracht. Drie medewerkers werkten meer dan 400 uren aan de personalisering van de wagen.

Contacteer ons
Jurgen Thysmans Head of external communications, Audi Brussels
Sofie Luyckx Audi PR Officer, D'Ieteren Audi Import
Thomas De Meûter Head of PR Audi Belgium, D'Ieteren - Audi Import
Jurgen Thysmans Head of external communications, Audi Brussels
Sofie Luyckx Audi PR Officer, D'Ieteren Audi Import
Thomas De Meûter Head of PR Audi Belgium, D'Ieteren - Audi Import
Over Audi Belgium

Press room Audi Import (België) voorbehouden voor journalisten

Copyright - Persberichten en foto's vrij van rechten uitsluitend voor persdoeleinden - Het gebruik van teksten en foto's voor andere doeleinden is niet toegelaten.

D'Ieteren n.v. :

D'Ieteren, opgericht in 1805 en verder uitgebouwd over verschillende familiegeneraties heen, streeft groei en waardecreatie na dankzij een langetermijnstrategie voor zijn ondernemingen op internationaal niveau, alsook een actieve stimulering en ondersteuning zodat deze ondernemingen zich kunnen ontwikkelen als marktleider in hun sector of in hun regio's. De groep heeft momenteel drie activiteiten die opgebouwd werden rond sterke merken:

  • D'Ieteren Auto verdeelt in België de voertuigen van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Porsche en Yamaha. Het is de grootste autoverdeler in België, met op het einde van 2017 een marktaandeel van ongeveer 21% en 1,2 miljoen voertuigen in omloop. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,3 miljard EUR en 85,9 miljoen EUR in het boekjaar 2017.
  • Belron (voor 54,85% eigendom) maakt het verschil door de problemen van mensen echt zorgzaam op te lossen. De onderneming is de wereldleider in de herstelling en vervanging van voertuigbeglazing met meer dan 10 hoofdmerken, waaronder Carglass®, Safelite® AutoGlass en Autoglass®. Daarnaast beheert het bedrijf voertuigbeglazings- en andere verzekeringsclaims in naam van verzekeringsklanten. Belron breidt tevens zijn diensten uit met een focus op de oplossing van problemen die mensen ervaren als ze bijstand nodig hebben bij herstellingen aan hun voertuigen en woningen. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,5 miljard EUR en 189,8 miljoen EUR in 2017.  
  • Moleskine (voor 100% eigendom) is een premium en inspirerend lifestyle merk. Het bedrijf ontwikkelt onder een iconisch merk notebooks en schrijf-, reis- en leesaccessoires die in meer dan 115 landen worden verkocht via een multi-channel distributiestrategie. De omzet en het bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 155 miljoen EUR en 25 miljoen EUR in 2017. 

Meer informatie over persoonsgegevens en de verwerking ervan: www.dieteren.be/nl/privacypolicy

Audi Belgium
Industriepark Guldendelle
Arthur De Coninckstraat 3
3070 Kortenberg