Aanwervingsprogramma 'Want to work for Audi' voor het Audi-distributienetwerk

Aanwervingsprogramma 'Want to work for Audi' voor het Audi-distributienetwerk

Jaar na jaar breidt het Audi-gamma uit, de verkoop groeit voortdurend en het aantal ingeschreven Audi’s stijgt elk jaar. Audi sloot het jaar 2015 in België af met een marktaandeel van 6,46%, een absoluut record voor het merk waarvan er afgelopen jaar 32.365 voertuigen werden ingeschreven.

Het is ook een van de redenen waarom de 70 Audi-concessies van het Belgische distributienetwerk geregeld nieuwe medewerkers aanwerven om verschillende functies op de verkoopafdeling of de dienst naverkoop in te vullen.

Het autosalon is een mooie gelegenheid om het aanwervingsprogramma 'Want to work for Audi' voor te stellen aan een publiek van autoliefhebbers. Op de Audi-stand zullen geïnteresseerden dit programma kunnen ontdekken. De verschillende vacante functies in  het Audi-distributienetwerk, van verkoper tot mechanicien, van boekhouder tot leveringsadviseur,  worden voorgesteld aan de hand van informatieve fiches. Potentiële kandidaten krijgen zo een overzicht van de verschillende werkdomeinen, functies en jobprofielen binnen de concessies. Wie interesse heeft, kan zijn/haar cv vóór 31 januari 2016 doorsturen via de website www.audi-jobs2016.be.

Audi Import zal de kandidaturen bekijken en de potentiële kandidaten in contact brengen met de concessies van het Audi-netwerk die op zoek zijn naar hun profiel.

Aangezien de focus van het aanwervingsprogramma op het Audi-distributienetwerk ligt, maakt de Audi-fabriek in Vorst geen deel uit van deze campagne. Wie geïnteresseerd is in een boeiende carrière bij Audi Brussels kan de openstaande vacatures raadplegen op www.audibrussels.com/audi_brussels/brand/nl/carriere/aan-de-slag-bij-audi.html.

Contacteer ons
Sofie Luyckx Audi PR Officer, D'Ieteren - Audi Import
Sofie Luyckx Audi PR Officer, D'Ieteren - Audi Import
Over Audi Belgium

Press room Audi Import (België) voorbehouden voor journalisten

Copyright - Persberichten en foto's vrij van rechten uitsluitend voor persdoeleinden - Het gebruik van teksten en foto's voor andere doeleinden is niet toegelaten.

D'Ieteren n.v. :

D'Ieteren, opgericht in 1805 en verder uitgebouwd over verschillende familiegeneraties heen, streeft groei en waardecreatie na dankzij een langetermijnstrategie voor zijn ondernemingen op internationaal niveau, alsook een actieve stimulering en ondersteuning zodat deze ondernemingen zich kunnen ontwikkelen als marktleider in hun sector of in hun regio's. De Groep heeft momenteel drie activiteiten die opgebouwd werden rond sterke merken:

  • D'Ieteren Auto verdeelt in België de voertuigen van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Porsche en Yamaha. Het is de grootste autoverdeler in België, met een marktaandeel van ongeveer 21% en 1,2 miljoen voertuigen in omloop. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,4 miljard EUR en 113,0 miljoen EUR in 2018.
  • Belron (voor 54,10% eigendom) streeft een duidelijke doelstelling na: “het verschil maken door de problemen van klanten met veel zorg op te lossen”. Belron is de wereldleider in de herstelling en vervanging van voertuigbeglazing. De onderneming is actief in 35 landen, via volle dochterondernemingen en franchises, met marktleidende merken – zoals Carglass®, Safelite® en Autoglass®. Daarnaast beheert Belron voertuigbeglazings- en andere verzekeringsclaims in naam van verzekeringsklanten. De onderneming breidde haar diensten ook uit tot de sector van de herstelling en vervanging van voertuig- en woningschade. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,8 miljard EUR en 225,7 miljoen EUR in het boekjaar 2018.
  • Moleskine (voor 100% eigendom) is een premium en inspirerend lifestyle merk. Het bedrijf ontwikkelt onder een iconisch merk notebooks en schrijf-, reis- en leesaccessoires die in meer dan 115 landen worden verkocht via een multi-channel distributiestrategie. De omzet en het bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 174,1 miljoen EUR en 28,6 miljoen EUR in 2018.

Meer informatie over persoonsgegevens en de verwerking ervan: www.dieteren.be/nl/privacypolicy

Audi Belgium
Industriepark Guldendelle
Arthur De Coninckstraat 3
3070 Kortenberg